آشپزی آسان
آشپزی آسان

آشپزی آسان

کوکو سیب زمینی با سبزی

سلام به همه دوستای خوبم من فردا امتحان دارم دعا کنین واسم  غذایی که امروز میخوام واستون بزارم کوکو سیب زمینی با سبزی هستش که خیلی راحت و زود حاضر میشه و خیلی خوشمزست 


مواد لازم (برای 4 نفر) :

سیب زمینی متوسط 2 عدد

تخم مرغ 3 عدد

سبزی خرد شده و سرخکرده (جعفری و تره) نصف پیمانه

نمک ، فلفل ، دارچین و زرد چوبه به مقدار لازم 


طرز تهیه :

ابتدا سیب زمینی هارو پوستشون میکنیم و در یه ظرف تو گود یا کاسه بزرگ با رنده درشت رندشون میکنیم سپس تخم مرغ هارو توش میشکنین و سبزی و نمک و ادویه های دیگه رو بهش اضافه میکنیم و خوب موادو با هم مخلوط میکنیم تا موادمون یکدست شه حالا یه ماهیتابه بزرگ رو میزاریم رو گاز وتوش روغن میریزیم و میزاریم روغن خوب داغ بشه و قتی خوب داغ شد موادمونو سریع داخل ماهیتابه خالی میکنیم و با قاشق موادو خوب پخش میکنیم حالا شعله گاز رو کمک میکنیم (بین کم و متوسط) و در ماهیتابه رو میزاریم بعد 10 دقیقه کوکو رو برش میزنیم تا راحت بشه زیرو رو کرد و با کفگیر ماهیتابه (اونایی که سوراخ نداره و دستش خمیده هستش) کوکو رو زیرو رو میکنیم و بازهم درشو میزاریم و 10 دقیقه بهش زمان میدیم تاخوب پخته شه.

بعد از 10 دقیقه کوکو شما حاضره این غذای خوشمزه رو درستش کنین و امیدوارم خوشتون بیاد  

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://arshiaye-mashreghi.blogfa.com

چه خوبه که یه پسر وقت میذاره و این کارا رو انجام میده!

اره خوبه دیگه تفریحات سالم انجام میدیم

آرزو یکی از اعضای دهکده جهانی نت یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.1nova1.blogfa.com

بابا هنرمند


خیلی برام جالب بود که یه پسر به آشپزی علاقه داشته باشه البته شوهر منم یه جورایی به آشپزی علاقه داره




پیش منم بیا خوشحال میشم

اگه موافق لینک بودی بهم بگو

سلام
چیکارکنم آخه علاقه دارم
چشم حتما سر میزنم

زهرا سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

به به کوکو سیب زمینی
راستی محمد اولش سیب زمینی ها رو نمی پزی؟؟

وای خوشحالم اینم دوسش داره
نه کلا کوکو با سیبزمینی 2 نوع هستش یک نوع با سیب زمینی پخته یک نو هم با سیب زمینی خام

سارا سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
جالب بود من کوکوی دو طبقه سبزی و سیبزمینی قبلا خوردم اما این مدل شما جدید بود راستی من تو کوکو سبزی گشنیز هم خیلی دوست دارم شماهم امتحان کن
امتحانت چطور بود؟
امیدوارم موفق باشی

سلام
اره اون مدول کوکویی هم که شما میکین خوشمزست به شزطی که ارتفاعش زیاد نشه که کیفیتش بیاد پایین اره گشنیزم میشه زد امتحان که 1 شنبه نگرفت یعنی کنسلش کردیم با بچه ها پنج شنبه گرفت 17 18 میشم
ممنون شما هم موفق باشین همیشه

خانوم ام ! چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ http://ye2khtare.blogsky.com

سهلام داداشی
بابا تفریحات سالم!!!
من این غذارو قبلا درست کرده بودم طعم خوبی داره قربون داداش خوش سلیقم :)
امیدوارم امتحاناتو خوووووووب بدی

سلام خواهر جون جونیم
اره دیگه چیکار کنیم از بچگی + بودم
اره خیلی خوش مزست
خدا نکنه خواهری منم قربونه خواهر درسخونم
شما هم ایشالا امتحاناتونو خوب بدین واسم دعا کن

سحر دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://arshiaye-mashreghi.blogfa.com

قالب نو مبارک

ممنون

حنانه چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://hannaneh1.blogfa.com

MOHAMMAD17 چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://easy-cooking.blogsky.com/Comments.bs?PostID=13

bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah

dada in dg chi bud migam age ye vaght gharar pic nic

shod to ro hich vaght ja nimizarim karet vaghean 2roste eival khili khub shode

سلام
اگه بیام باید بهم دستمزد بدین

زهرا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:50 ب.ظ

WoOow

شیرین دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام من راهنمایی بودم درست کردم خوشمزس ولی با سبزی خام

واسه منم خام بود دیگه
منم اولین بار راهنمایی بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد