آشپزی آسان
آشپزی آسان

آشپزی آسان

لازانیا کانلونی با گوشت

سلام به همه دوستان ببخشید چند روزه نبودم آخه چند وقته دستم به غذا نمیره! و حوصله ندارم و دارم استراحت میکنم  تا دوباره ترم جدید شروع بشه یه کاریم برام پیدا شده شاید برم سرکار تا ببینیم چی پیش میاد  از همه دوستانم ممنونم که واسه مامانم دعا کردن واقعا نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم خیلی ممنون  خوب غذایی که امروز میخوام بزارم واستون مثل اون لازانیا قبلیمه فقط شکلش فرق داره و یه جورایی ابتکاریه 


مواد لازم (برای 2 نفر):

لازانیا 8 عدد

گوشت چرخکرده 200 گرم

یه پیاز کوچک

رب 1/5 قاشق غذاخوری

پنیر پیتزای ورقه ای 8 عدد

سیخ چوبی کباب 2 عدد

نمک ، فلفل ، دارچین و زردچوبه به مقدار لازم


طرز تهیه:

ابتدا یه قابلمه پر آب میکنیم تو آبش 1 قاشق چایخوری زردچوبه میریزیم بعد وقتی جوش اومد لازانیا هارو 4 تا 4 تا میندازیم تو آب (اگه همشو یه دفه بریزیم احتمال چسبیدن به هم وجود داره) و وقتی لازانیا ها نیم پز شد ابکششون میکنیم حالا میریم سراغ اماده کردن موادمون پیازو خوب ریزش میکنیم و تو یه ماهیتابه یکم روغن میریزیم و خوب سرخش میکنیم وقتی طلایی شد گوشت رو بهش اضافه میکنیم و خوب گوشت با قاشق میزنیم تا خوی ریز شه وقتی گوشت خوب ریز شد رب نمک و ادویه جات رو بهش اضافه میکنیم و بهم میزنیم و واسه 5 دقیقه خوب میزاریم سرخ شه حالا رو یه لازانیا یه قاشق از موادو میریزیم و نصف یک ورقه پنیر ورقه ای رو میزاریم و اونو میپیچونیم سپس اونو به آرامی به داخل سیخ میکنیم و نصف یک ورقه پنیر ورقه ای رو روش میزاریم به این ترتیب کارو ادامه میدیم تا لازانیا و مواد تموم شه و تو هر سیخ 4 رول لازانیا میزاریم سپس کفه سینی فر هم یکمی با دستمال کاغذی چرب میکنیم و لازانیا ها رو میزاریم توسینی و سپس واسه 20 دقیقه لازانیا هارو با دمای 180 درجه سانتی گراد میزاریم تو فر .

بعد 20 دقیقه لازانیای شما آماده هستش این نوع لازانیا رو حتما درستش کنین و امیدوارم خوشتون بیاد 

نظرات 19 + ارسال نظر
مهسا سرآشپز چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://zeitoonesiah.persianblog.ir/

سلام محمد جان
اول باید بگم که ایده خوبی بود که از سیخ چوبی استفاده کردی در ایتالیا به این شکل از لازانیا کانلونی میگن و با میگن و پاستای مخصوصی به نام کانلونی تهیه میشه که استوانه ای شکل هست و داخلش پر میشه
اگر تو گوگل سرچ کنی عکسش رو میتونی ببینی کانلونی شما هم بسیار زیبا شده! تبریک میگم به این همه استعداد تو گوگل به این اسم سرچ کن kaneloni

سلام
ممنون
نمیدونستم اینو اسمه مطلبمو الان عوض میکنم
آره شکلاشو دیدم دفه بعد اون شکلی درست میکنم
اما خمیر اونا خیلی نازک تره و روشم کلی پنیر داره
در کل ممنون

سحر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://arshiaye-mashreghi.blogfa.com

خیلی عالی شده. خیلیم با سلیقه. منم قراره یه همچین چیزی درست کنم. اگهاز این لازانیاها گیرم بیاد!!!!

سلام ممنون
از لازانیا ساده استفاده کردم چیز خاصی نیست

هانیه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://hanichef.blogfa.com

خیلی عالیه محمد جان...من لازانیا رولی درست کرده بودم ولی این خیلی بهتر به نظر میاد...حتما درست می کنم
خدا مامان عزیزت رو رحمت کنه و قرین آرامش

سلام ممنون لطف دارین شما
ممنون

یه پسر خوب چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام محمد خان( )
میدونستی خیلی ( ) هستی ؟

مهدی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

منم میخوام

دفه بعد درست کردم واست میارم

خودم جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

راستی چرا چلو مرغ درست نمیکنی ؟

دلیله اصلیش اینه که خودم دوست ندارم
اما باشه یه بار درست میکنم

حنانه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://hannaneh1.blogfa.com

عالی بود..آره راست گفتی یه جورایی ابتکاری بود..موفق باشی.

سلام مرسی ممنون
شما هم موفق باشین

هنگامه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

اقا محمد هنر شما بسیار عالی هست گفته بودید کسی را ندارید که کادو بدهید اگر منظورت همسر هست اشتباه نکن اصل روز عشق هدیه به کسانی هست که دوستش دارید مادرتان خواهرتان و حتی دوستتان و اگر هم همسرتان را دوست داشته باشید ایشان هم در این دسته قرار می گیره . تازه خیلی ها را دیدم که برای همسرشان هم ارزشی قائل نیستند در حالیه برای فرار از سرزنشها ی اون برایش کادو می گیرند پس اصل دوست داشتن مهم هست نه هدیه دادن

سلام ممنون
ممنون از توضیحاتتون
آخه من هنوز 18 سالمه همسر خدا روشکر ندارم من هنوز کلی آرزو دارم
آره همیشه اصل مهم هستش اونم مسئله جنبیشه
آره متاسفانه خدا کنه در آینده اینجوری نباشم
ممنون در کل موفق باشین

آسو یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://mycookbook.blogfa.com/

سلام.....
وبتون عالیه.....
با این که مثل خودم کم سن وسالین و خیلی هنرمندین...من فکر نمیکردم یه پسر بتونه این طوری غذا درست کنه... واقعا آفرین به شما... من که فعلا هنگ کردم....
راستی بهم سر بزن... من که با افتخار لینکت کردم...

سلام ممنون ماله شما هم همینطور
ممنون انقدا هم تعریفی نیستم
چشم من لینکتون کردم

فرانک یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://pashimonambegzar.blogfa.com

سلام با خوندن وبلاگت گشنم شد ۱ حقیقت من تا حالا ۱ بارم آشپزی نکردم خیلی سخته

نه یه بارآشپزی کنین میفهمین که چقدر آشپزی لذت بخشه

sepideh دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://black-girl7594.blogfa.com

سلام
لازانیای خوشمزه ایه!

ممنون

مروارید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://ashpazie-morvarid.persianblog.ir

ماشاالله خیلی با سلیقه هستید اصلا فکر نمیکردم پسری با این سن به آشپزی علاقه داشته باشه
احسنت
موفق باشی

ممنون لطف دارین
دیگه چه کنیم علاقه داریم
شما هم موفق باشین

الی گولو شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://eligooloo.persianblog.ir

سلام وافعا تبریک میگم به این همه حسن سلیقه دست شما درد نکنه

سلام ممنون لطف دارین شما

[ بدون نام ] جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام.واقعا جای تبریک داره.یه پسر ۱۸ ساله انقدر هنرمند و باسلیقه!موفق باشید.البته موفق که هستین موفق تر باشید.

سلام
البته تولدم بوده 19 سالم شده
ممنون شما لطف دارین
شما هم موفق باشین

بانو جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://tranquillity.blogfa.com

سلام .تو واقعا 18 سالته و این غذاهای خوشکل و خوشمزه رو درست میکنی؟ واقعا دست مریزاد.آفرین.

سلام آره. ممنون از لطفتون

یاسمن یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://ashkyas.blagfa.com

وای داداشی
من با اجازه همه دستوراتو کپی کردم که پرینت بگیرم تو خونه آشپزی کنم اجازه هست

ممنون وای باعث افتخارمه اونقدر ها هم حرفه ای نیستما
آره حتما اگه دوست دارین

ترنم دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

خیلی خوب بود واقعا ممنونم تقریبا نصنشو درست کردم چون خیلی خوب شد ازت ممنونم

ممنونم
خواهش میکنم من که کاری نکردم

shakiba دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://ashpaziemodern.roomfa.com

ایده جالبی بود.خیلی عالیه،مایل به تبادل لینک هستید اگه هستید منو با اسم آشپزی مدرن لینک کنید و اگه به وبم اومدید بگید با چه اسمی لینکتون کنم.
متشکر

ممنونم

ش پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد