آشپزی آسان
آشپزی آسان

آشپزی آسان

کتلت هویج

سلام به همه غذای امروزم هم یه کتلت سادست و خیلی واسه افطار میچسبه! ، میخواستم کتلت با سیب زمینی خام درست کنم  اما سیب زمینی نداشتیم گفتم با هویج درست کنم که بعد کلی فکر درست کردم  و انصافا خوشمزه شده بود 


مواد لازم (برای 4 نفر):

گوشت چرخکرده 200 گرم

حدود 8-7 هویج کوچک

تخم مرغ 1 عدد

یک پیاز کوچک

پودر نان نصف پیمانه

نمک ، فلفل ، دارچین و زرد چوبه به مقدار لازم 


طرز تهیه:

پیاز و هویج را رنده میکنیم و آب پیاز رو میگیریم و به گوشت اضافه میکنیم و با هم مخلوط میکنیم سپس تخم مرغ ، پودر نان ، نمک و ادویه جات را خوب با هم مخلوط میکنین تا به چسبندگی کافی برسه سپس یه مقدار از مواد بر میداریم و با دستمون شکل میدیم و در تابه ای که روغن داغ شده میزاریمش و بخوبی 2 طرفشو سزخ میکنیم و بقیه مواد را به همین ترتیب سرخ میکنیم.

به همین سادگی کتلت خوشمزه آماده شد امیدوارم شما هم مثه من خوشتون بیاد نوش جان   

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://pink-http://arshiayemashreghi.parsiblog.com/

رنگ و روش که خوبه.دستتون درد نکنه. من تاحالا امتحان نکردم.شیرین بود؟

سلام حتما امتحان کن خیلی خوشمزه میشه
نه شیرین نمیشه

مهمان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ق.ظ

سلام.مرسی از غذاتون واقعا ابتکار جالبیه !
ماهم یبار میخاستیم مرغ درست کنیم بجاش بوقلون زدیم خیلی باحال شد !

سلام ممنون ابتکار که نیست کتلت هویج خیلیا درست میکنن
بعلههه

هانی شف شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://hanichef.blogfa.com

به به..من این کتلت رو خیلی دوست دارم و می دونم که خیلی خوشمزه ست..نوش جونتون...عکسات هر روز داره بهتر میشه محمد جان...دستتون درد نکنه

سلام چه خوب آره هم خوشمزه هم راحت!
ممنونم البته خیلی مونده به خوبی کارای شما بشه

الی گولو چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://eligooloo.persianblog.ir

ااا چه جالب منم این مدلی حتما درست میکنم خیلی دوست دارم

آره درست کنین خوب میشه کلن انواع کتلت خیلی منم دوست دارم

ثمر یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

ببخشید هویج پخته شده یا خام رنده می کنیم

نیازی به پختن نیست هویج خام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد