آشپزی آسان
آشپزی آسان

آشپزی آسان

تولد 1 سالگی وبلاگم

سلام به همه دیروز تولد وبلاگم بود 

به خاطر گرفتاری هایی که داشتم نتونستم دیروز پستی بزارم 

الان از صبح کلاس بودم الان اومدم خسته (انقد خستم که سر کلاس یه دفعه خوابم میبرد چشمامو باز میکردم میدیدم دفترم خط خورده) اما دلم نیومد پستی واسه تولد وبلاگم نزارم یه آهنگ شادمهر پلی کردم چایی هم گذاشتم سرحال بشو تا بتونم تایپ کنم کلا بگم به وبلاگم خیلی وابسته شدم تو این مدت خیلی دوستای خوبی پیدا کردم و خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم و تو این یه سال با حدود 40 پست در خدمتتون بودم که میشه حدودن هر 9 روز یه پست که آمار بدیه که ایشالا بتونم حداقل هفته ای یک پست بزارمو سطح کارامو ببرم بالاتر و روز به روز پیشرفت کنم بعد خیلیا میپرسن چرا کلاس نمیرم باید بگم که تو مشهد واسه آقایون دوتا کلاس هست به نامهای آنیما و خلیج فارس که من هر دفعه زنگ میزنم میگن دوره جدیدی هنوز شروع نشده یا کلا دوره هایی که دارن واسه فست فود یا کافی من شدن هستش کلاسهای خود فنی حرفه ای هم که ساعتاش بهم نمیخوره و کیفیتش پایین تره بیشتر تو فکر اینک که برم یه رستوران مطرح کارآموزی کنم واسه کامنتا هم که میگن چرا دیر جواب میدم دلیلش اینه که من تا پست جدید نزارم کامنتای قبلیو تایید نمیکنم نمیدونم چرا شاید از تنبلیمه بازم منو ببخشید. دیگه بگم که واسه تولد وبلاگم خیلی برنامه داشتم که مثلا یه کیک درست کنم روشو تزیین کنم و اسم وبلاگمو بنویسم که متاسفانه نشد امید وارم واسه ساله بعد اگه عمری بود اینجوری دیگه نشه.

از شما هم میخوام اگه انتقادی و پیشنهادی و نظری هم دارین بگین تا ازشون استفاده کنم ببخشید طولانی شد . موفق باشین 

اینم من در حال تایپ کردن این چایی داغ هم تقدیم میکنم به همه خوانندگان وبلاگم که تو هوا سرد پاییزی خیلی میچسبه!

نظرات 16 + ارسال نظر
پرچونه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

کدوم هوای سررررد اینجا که فقط یه نسیمی میادو میره هنو گرمه
..تولد وبتون مبارک 120سالگیش ایشاالله

آخه اینجا 2 3 روزیه که سرد شده!
ممنونم

سحر دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://arshiayemashreghi.parsiblog.com/

به به تولدش مبارک!
ایشالا بیای و زود زود آپ کنی و مام حالشو ببریم!
(آقا محمدم چه به خودش رسیده !چاییو قندو...به به!)

ممنون کادو واسش چی خریدین؟
انشالله!
فقط چایی وقنده! همیچین میگی به خودم رسیدم
تلخ که دیگه نمیشه بخورم

sepideh دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://pink-booklet.mihanblog.com/

سلام
تولد وبتون مبارک!

سلام ممنون

آزاده دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

خیلی مبارکه! خسته نباشی. من چند وقتیه اینجارو میخونم و آشپزیت رو دنبال میکنم. خوشم میاد از سلیقه ات پسر خوب

خیلی ممنونم. ممنونم لطف دارین شما

مهدی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

مبارک باشه ایشالا سال بعد

ممنونم

مریم ه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام محمد جان تولد وبتو تبریک میگم امیدوارم فعال تر شوی هم در درس هم در اشپزی

سلام ممنونم
شما هم همینطور موفق باشین تو کارتون

هانی شف سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://hanichef.blogfa.com

آخییییییی محمد جان یک سال شد؟؟!! خیلی خوشحالم که تو این مدت باهاتون آشنا شدم .. امیدوارم هرسال پربارتر و موفق تر باشی و کلی پستهای خوشمزه برامون بیاری....

تبریک می گم یک سالگی وبت رو که یه جورایی مثه بچه آدم میشه و بهش انس می گیره

آره...
منم همینطور استاد خیلی خیلی خوشحالم
ممنونم شما هم همینطور منم واستون آرزوی موفقیت میکنم
بازم ممنون آره واقعا....

دختر خانوم ! چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://ye2khtare.blogsky.com

چقدر زود 1سال گذشت
تفلد وبت مبارک داداشیمنم امروز کیک پختم..
کدو حلوایی که توش گردو هم داشت..خوشمزه بودددددد به پای شما که نمیرسید :)
چقدر میزت مرتبه...ماله من که.....!!!!!!!

آره
ممنونم خواهری
چه خوب عکسشم بزار رویت کنیم
نه من تو شیرینی پزی آماتورم
ممنونم همچینم مرتب نیستاا

مریم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://mehrabantwo.blogfa.com

سلام محمد جان تولد یک سالگی وبت مبارک .امیدوارم تند تند آپ کنی و غذاهای خوشمزه بپزی ما هم استفاده کنیم.

سلام خیلی ممنون شما که استادین من باید بیام از کارای شما استفاده کنم

ساناز شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://sanaz-food.blogfa.com/

با سلام چه جالب اولین باره که تو وبلاگتون اومدم و اولین باره که یه آقا میبینم که وبلاگی با عنوان آشپزی داره
واقعا تبریک میگم هم به هنرمندیتون و هم به خاطر تولد وبلاگتون ضمنا لینکتون کردم

به من هم سر بزن خوشحال میشم

سلام چه کنیم :]
ممنونم لطف دارین شما
حتما

پرند جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام،تولدتون وبلاگتون مبارک باشه،شما فوق العاده این و مطمئنم هر روز بهتر خواهید بود از روز قبل :)

ممنون لطف دارین شما. انشالله

اکرم یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://cookingwithus4.blogfa.com/

تولدش با تاخیر مبارک

مرسی

الی گولو شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.eligooloo.com

تولد وبلاگت مبارک باشه آقا محمد ، شاد و موفق باشی ، عیب نداره دیر به دیر پست میذاری ، خب تو خیلی جوونی و در حال درس خوندنی ، همینم خیلی عالیه

سلاااام ممنوووونم
آره نمیشه واقعا :(
ممنون

عسل دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

تولد تولد تولدش مبارک با تاخیر زیاد
سلام من تازه با وبلاگت آشنا شدم خیلی خوبه

ممنونم امیدوارم مفید شده باشه :)

باران سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ http://barani19.persianblog.ir/

خداقوت

میسی :دی

محبوبه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام. واقعا وبلاگ مفید و کاربردی ای هست . بازم منتظر هنر آشپزیتون هستیم.

سلام خیلی ممنونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد